گران ترین بازیگر زن تلویزیون چه کسی است؟

گران ترین بازیگر زن تلویزیون، الن پمپتو بازیگر اصلی سریال آمریکایی و پربیننده «آناتومی گری» با درآمد سالیانه 20 میلیون دلار به عنوان پر درآمد ترین بازیگر زن تلویزیون در آمریکا تبدیل شد. 

الن کاتلین پامپئو (به انگلیسی: Ellen Kathleen Pompeo) بازیگر آمریکایی و متولد ۱۰ نوامبر ۱۹۶۹ است. این بازیگر زن 48 ساله سریال «آناتومی گری» که قرار داد خود را به تازگی تمدید کرده است، تا فصل شانزدهم این مجموعه تلویزیونی پر بیننده نیز حضور خواهد داشت. وی نقش دکتر مردیت گری را در این مجموعه ایفا می کند. او یکی از 4 بازیگر اصلی این سریال است که از اولین فصل مجموعه در آن حضور داشته اند. دیگر بازیگران اصلی و البته ثابت سریال «آناتومی گری» عبارت اند از جاستین چیمبرز، جیمز پیکنز، چاندرا ویلسون. 

مجموعه تلویزیونی آناتومی گری که از شبکه «ای.بی.سی» پخش می شود، دومین سریال پر بیننده تلویزیونی در کشور آمریکا است و حداقل 12 میلیون بیننده ثابت دارد. 

اولین فصل سریال آناتومی گری در سال 2005 به وری آنتن رفت و تا کنون 14 فصل آن در طی سیزده سال اخیر فیلمبرداری و پخش شده است. محوریت داستان این مجموعه نیز درباره چند پزشک شاغل در یک بیمارستان است و به حوادثی برای آن ها پیش می آید می پردازد. 

الن پمپئو در مصاحبه اخیرش با شبکه فاکس نیوز و در رابطه با میزان دستمزدش در سریال آناتومی گری با عنوان «آنچه که لایقش هستم» گفت: اگر چه من بهترین بازیگر ممکن نیستم اما حقیقت این است که من 14 سال متوالی است که در این مجموعه به ایفای نقش می پردازم. شاید حضور در یک یا دو فصل این سریال کار چندان دشواری نباشد و هر کسی بتواند از عهده آن بر بیاید اما من 14 سال است که در این شخصیت بازی می کنم. آیا می توانید به این اندازه خوب باشید؟ این همان مهارتی است که به ازای آن چنین دستمزدی دریافت می کنم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *