چگونه فرد جذابی باشیم

چگونه فرد جذابی باشیم

چگونه فرد جذابی باشیم ،به اعتقاد روانشناسان نیازی نیست برای داشتن ظاهری جذاب تنها به پوشیدن لباس های گران قیمت روی بیاوریم بلکه با رعایت نکاتی ساده هم می توان ظاهری با وقار و فریبنده داشت. در ادامه نکاتی را معرفی می کنیم که با رعایت آن ها به سادگی می توان به ظاهری جذاب دست یافت.

 چگونه فردی جذاب باشیم

 

چگونه فرد جذابی باشیم

همیشه لباس های مرتب بر تن کنید

بدون تردید آن میزان که پوشیدن لباس هایی آراسته و مرتب در جذابیت ظاهری تان تاثیر دارد، خرید لباس های نو و گران قیمت در زیبایی ظاهری شما تاثیر نخواهد داشت. توجه داشته باشید که آراستگی ظاهری از اهمیت به مراتب بیشتری از پوشیدن لباس های گران قیمت دارد.

وقت شناس باشید

اگر موفق نشوید رأس زمان مقرر در یک قرار ملاقات از پیش تعیین شده و یا ملاقات کاری حضور یابید به احتمال فراوان بخشی از اعتبارتان را نزد طرف مقابل از دست خواهید داد.  به خاطر داشته باشید که حضور به موقع در ملاقات ها تاثیر بسزایی در قضاوت سایرین راجع به شخصیت شما دارد.

به عهد تان وفادار باشید

اگرچه دادن وعده و وعید های گوناگون در نگاه اول احساس مثبتی در طرف مقابل تان بوجود می آورد اما در صورتی که به قول ی که دادید متعهد نباشید به زودی اعتماد دیگران را از دست خواهید داد و موجب نارضایتی اطرافیان خواهید شد.

استفاده از واژه های محبت آمیز

ساده ترین و کم هزینه ترین شیوه ای که برای به دست آوردن رضایت فرد دیگری می توانید به دست بیاورید استفاده از واژه های محبت آمیز است. به سادگی می توانید با به کار بردن واژه هایی همچون «لطفا» و «متشکرم» احساس خوب تان را به دیگران نیز منتقل کنید.

سعی کنید همیشه لبخند به لب داشته باشید

زیباترین چهره آدمی هنگامی است که لبخند به لب دارد. این کار  نه تنها در روحیه شما تاثیر دارد بلکه حالتی است که به راحتی به نزدیکان تان هم سرایت می کند.

در جمع های دوستانه کمتر از تلفن همراه تان استفاده کنید

هنگامی که با دوستان یا نزدیکان گرد هم می آیید سعی کنید از زمان بهره ببرید و از بودن در کنار یکدیگر لذت ببرید. موبایل شما همیشه همراه تان هست اما دوستانی که مدت ها به دلیل مشغله های کاری و فکری  موفق به دیدارشان نشده اید همیشه نزد شما نخواهند بود.

بهداشت فردی را رعایت کنید

رعایت نکات ساده ای همچون زدن مسواک، استحمام روزانه و یا پوشیدن لباس های تمیز و مرتب اهمیت بسزایی بر شخصیت شما دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *