معشوقه های لئوناردو دی کاپریو

معشوقه های متعدد لئوناردو دی کاپریو، بدون شک لئوناردو دی کاپریو یکی از با استعداد ترین، جذاب ترین و بهترین بازیگران مرد هالیوود است که در آثار ماندگاری همچون «تایتانیک» ایفای نقش کرده است. وی همیشه با دقت خاصی نقش هایش را انتخب می کند. او البته همین دقت را در انتخاب معشوقه هایش نیز دارد. در ادامه شما را با 9 زنی را معرفی می کنیم که لئوناردو دی کاپریو با آنان رابطه داشته است. 

معشوقه های متعدد لئوناردو دی کاپریو

9- ژولیت لوییس

لئوناردو دی کاپریو و ژولیت لوییس که در سال 1393 و در فیلم «چه چیزی گیبلرت را آزار می دهد؟» با یکدیگر همبازی بوده اند، وارد رابطه ای عاشقانه شدند. رابطه ای که البته دوام چندانی نداشت تا اینکه لئوناردو پس از گذشت تنها یک سال از آن آشنایی، با مدل معروف ایتالیایی وارد رابطه عاشقانه شد.

معشوقه های لئوناردو دی کاپریو

8- ارین هیثرتون

ارین هیثرتون که یکی از مدل های معروف برند ویکتوریا سیکرت است در سال 2011 با لئونارد دی کاپریو که در یکی از شو های سالیانه این کمپانی آشنا شد. پس از جدایی این دو ستاره معروف، گفته می شد که لئوناردو دی کاپریو یا چند تن دیگر از مدل های ویکتوریا سیکرت وارد رابطه عاشقانه شد.

معشوقه های لئوناردو دی کاپریو

7- بلیک لایلی

لئوناردو دی کاپریو در سال 2011 به واسطه حضور در فستیوال فیلم کن با بلیک لایلی آشنا شد. این دو نفر که تنها 5 ماه با یکدیگر رابطه داشتند، بار ها در جشنواره ها و مکان های تفریحی دیده شدند.

معشوقه های لئوناردو دی کاپریو

6- ژیزل بوندشن

لئوناردو دی کاپریو طولانی ترین رابطه عاشقانه اش را با ژیزل بوندشن تجربه کرد. این دو نفر در سال های ما بین 2000 تا 2005 با یکدیگر در ارتباط بودند.

معشوقه های لئوناردو دی کاپریو

5- بیجو فیلیپس

در سال 1998 شایعاتی مبنی بر رابطه لئوناردو دی کاپریو و بیجو فلیپس در نشریه American Gossip منتشر شد. علیرغم تکذیب هر دو طرف، پس از مدت کوتاهی تصاویری از این دو نفر در کنار یکدیگر منتشر شد که صحت شایعات پیشین را تایید می کرد. بعد ها بیجو فیلیپس اعتراف کرد که لئوناردو تاثیر به سزایی در پذیرش اولین نقش سینمایی اش داشته است. بدین ترتیب حضور او در فیلم «سیاه و سفید» (Black and White) به سفارش دی کاپریو اتفاق افتاده بود.

معشوقه های لئوناردو دی کاپریو

4- بار رافائلی

آشنایی دی کاپریو و رافائلی به سال 2005 بر می گردد. این دو نفر برای اولین بار یکدیگر را در غمارخانه ای در لاس وگاس ملاقات کردند. این رابطه نیز به علت شیطنت های گاه و بی گاه دی کاپریو و ارتباطش با سایر زن های زیبا دوام نیاورد و در سال 2011 از یکدیگر جدا شدند. 

معشوقه های لئوناردو دی کاپریو

3- کلر دینز

علیرغم اینکه دو طرف هیچ گاه ارتباطشان را تایید نکردند اما شایعات زیادی پیرامون آن ها در زمان ایفای نقش در فیلم «رومئو و ژولیت» منتشر شد. 

معشوقه های لئوناردو دی کاپریو

2- بریجت هال

در عین حال که بریجیت هال ارتباطش با دی کاپریو را رد می کرد اما مشترکی که از آنان منتشر شده است جای هیچ شک و تردیدی را باقی نمی گذارد. رابطه آن ها به سال 1994 باز می گردد.

معشوقه های لئوناردو دی کاپریو

1- کیت ماس

در اصل ۱۹۹۴ شایعه شد که لئوناردو دی کاپریو مدت کوتاهی با کیت ماس وارد رابطه شده است. رابطه این دو مدت کوتاهی پس از این که دی کاپریو و بریجت هال از هم جدا شدند آغاز شده بود. اگر چه مدارکی غیرقابل انکار در مورد رابطه این دو وجود داشت اما هیچ کدام از طرفین چنین رابطه ای را تایید نکردند.

معشوقه های لئوناردو دی کاپریو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *