فروختن نوزاد توسط مادر جوان

فروختن نوزاد توسط مادر جوان ، زن جوان با اتهام فروش نوزادش و با شکایت پدر فرزند دستگیر شد. 

مادر سنگدل در بازجویی های پلیس  به کارشناس اجتماعی اداره آگاهی گفت: دوران کودکی سختی داشتم و به جرأت می توانم از آن به عنوان سخت ترین برهه زندگی ام یاد کنم. زمانی که تنها 5 سال داشتم مادر و پدرم از یکدیگر جدا شدند. به یاد دارم که پدرم اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و هر گاه که در رابطه اش با مادرم کدورتی بوجود می آمد، او را کتک میزد.

پس از این جدایی، مادرم به شهرستان نزد خانواده اش بازگشت و پدرم نیز مجددا ازدواج کرد. در این میان من در تهران و نزد پدرم ماندم و به همراه خواهر های ناتنی ام به زندگی ادامه دادم. در این وضع هم زندگی مناسبی نداشتم و دائما با نا مادری و خواهران ناتنی ام مشاجره و اختلاف داشتیم. در حالی که تنها 18 سال بیشتر نداشتم با حبیب آشنا شدم. پس از مدت کوتاهی او از آشنایی مان با یکدیگر او به من اظهار علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج داد. من هم که شرایط مناسبی در خانه پدری ام نداشتم، به پیشنهاد وی پاسخ مثبت دادم و با او ازدواج کردم.

علیرغم اینکه زندگی مشترک مان مشکلات فراوانی داشتیم، در این میان پدرم نیز دائما فشار می آورد که از درآمد زندگی مان به او کمک مالی بکنیم. تا اینکه روزی همسرم در حالی که از محل کار به خانه باز می گشت، تصادف کرد و شدیدا آسیب دید.

در همان روز ها بود که به اصرار پدرم، مهریه ام را به اجرا گذاشتم و رقم دیه ای که به همسرم تعلق می گرفت را تصاحب کردم. در نهایت هم پدرم به زور آن مبلغ را از من گرفت تا صرف خرید مواد کند. وقتی شوهرم این موضوع را متوجه شد، درخواست طلاق داد و از یکدیگر جدا شدیم.

در حالی که تنها بک ماه از جدایی مان می گذشت، سومین فرزندمان هم به دنیا آمد. در شرایطی که من که از عهده سرپرستی دو فرزند دیگر هم بر نمی آمدم خواهر ناتنی و پدرم پیشنهاد دادند که فرزندم به زوجی که بچه دار نمی شوند، بفروشم. با گذشت یک ماه از این ماجرا فرد خریدار با شماره حبیب تماس گرفته و عنوان می کند
مبلغ را به حساب پدر همسرت واریز کردم این گونه بود که حبیب در جریان فروش نوزاد قرار گرفت و از من و خانواده ام شکایت کرد.

حتما ببینید

میوه و نیکوتین

کدام میوه نیکوتین دارد ؟

شما سوال مهمی دارید، احتمالاً چون درگیر نیکوتین سیگار هستید ! پس باید بدانید کدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *