فرد مهاجم به ساختمان ریاست جمهوری با تیراندازی نگهبانان از پای درآمد

فرد مهاجم به ساختمان ریاست جمهوری با تیراندازی نگهبانان از پای درآمد

فرد مهاجم به ساختمان ریاست جمهوری با تیراندازی نگهبانان از پای درآمد ، ساعاتی پیش مردی کفن پوش در حالی که قمه در دست داشت، قصد ورود به محدوده ریاست جمهوری می کند. او که به هشدار نیرو های امنیتی بی توجهی می کند، در نهایت با تیراندازی ماورین انتظامی از پای در می آید. 

به گفته منابع خبری موثق، حوالی ساعت 12 ظهر امروز فردی مسلح و ناشناس قصد ورود به محدوده ریاست جمهوری واقع در خیابان پاستور را داشته است که نهایتا با دخالت نیرو های امنیتی و تیراندازی متوقف می شود. 

به گفته ساکنین محلی پس از شنیده شدن صدای تیراندازی، فرد مهاجم سعی می کند از محل متواری شود که با زیرکی ماموارن امنیتی موفق به فرار نشده و بازداشت می شود.

به گفته معاون امنیتی استاندار تهران بزرگ تا این لحظه هیچ اطلاعاتی از هویت فرد مهاجم بدست نیامده است ولی بازرسی ها برای شناسایی وی همچنان ادامه دارد. فرد مهاجم هم اکنون برای درمان به بیمارستان منتقل شده است. 

یکی از شاهدان عینی ماجرا که ساکن خیابان پاستور است درباره حادثه امروز چنین اظهار نظر کرده: با توجه به نزدیکی به مقر ریاست جمهوری، ورود به این منطقه با محدودیت های امنیتی همراه است و بدون هماهنگی های لازم کسی اجازه تردد در این ناحیه را ندارد. حوالی ظهر که از منزل بیرون آمده بودم با شنیدن صدای تیر اندازی به سمت گیت دوم رفتم و با فرد مهاجم که با گلوله نیر های امنیتی از پای در آمده بود مواجه شدم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *