سوشا مکانی فوتبالیست جنجالی ازدواج کرد

سوشا مکانی فوتبالیست جنجالی ازدواج کرد

سوشا مکانی فوتبالیست جنجالی ازدواج کرد ، بار دیگر خبر ازدواج سوشا مکانی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود اما کسی نمی داند که واقعا این فوتبالیست پر حاشیه این مرتبه بر خلاف دفعات پیشین ازدواج کرده است یا خیر. 

سوشا مکانی فوتبالیست جنجالی ازدواج کرد

سوشا مکانی فوتبالیست جنجالی ازدواج کرد

این اولین بار نیست که در چند سال اخیر خبر ازدواج سوشا مکانی به سوژه  داغ شبکه های اجتماعی تبدیل می شود. به خاطر داریم که در سالیان پیش هم این فوتبالیست پر حاشیه تصاویری در صفحه شخصی اش منتشر کرده بود و مدعی شده بود که در آستانه شروع یک زندگی مشترک است. اما هر مرتبه معلوم می شود که بازی رسانه ای بیش نبوده و بعد از مدتی خبر جدیدی درباره ازدواجش شنیده می شود. اما این دفعه شاید مسئله جدی تر از گذشته باشد چون سوشا مکانی تصویری از دستان خودش و فرد دیگری در صفحه شخصی اش منتشر کرده است در حالی هر دوی آن ها حلقه به دست دارند. 

سوشا مکانی همواره یکی از بازیکنان پرحاشیه فوتبال ایران بوده است و ظاهرا خودش نیز مشکلی با این مسئله ندارد که همیشه در کانون توجهات قرار داشته باشد. او همیشه علاقه داشته است که با انتخاب پوشش ظاهری متفاوت، توجهات را به خود جلب کند. برای نمونه زمانی که در پرسپولیس بازی می کرد تصویری از خودش در یک مراسم عروسی منتشر کرده بود که نشان می داد با شلواری کوتاه و ظاهری عجیب در ان مراسم حضور یافته است. 

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این خبر ازدواجی که سوشا مکانی ادعایش را کرده است صحت دارد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *