سنگسار داعشی های مهاجم به مجلس

سنگسار داعشی های مهاجم به مجلس

سنگسار داعشی های مهاجم به مجلس ، در آخرین جلسه رسیدگی به حکم مجازات افراد مسلحی که در 17 خرداد ماه سال گذشته به صورت همزمان به ساختمان مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی حمله کرده بودند، اجرای مجازات سنگسار به تصویب دادستانی رسید. 

سنگسار داعشی های مهاجم به مجلس

هفدهمین روز از خرداد ماه سال 96 بود که عده ای مسلح با ورود به ساختمان مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی اقدام به تیر اندازی و تخریب اموال عمومی کردند. این حمله تروریستی نه تنها رعب و وحشت زیادی در دل شهروندان تهرانی بوجود آورد که بازتاب گسترده ای نیز در رسانه های جهان داشت به نحوی که برای چندین ساعت به عنوان خبر فوری تمامی رسانه های خارجی قرار گرفته بود. 

عملیات دستگیری مهاجمین به مجلس حرم مطهر از دقایق آغازین حمله تروریستی شروع شد و مامورین انتظامی موفق شدند حمله تروریستی در حرم مطهر را به سرعت مهار کرده و افراد مسلح را به هلاکت برسانند. اما از آنجایی که ادامه عملیات در ساختمان مجلس با پیچیدگی های خاصی همراه بود، سرکوب کامل تروریست ها چندین ساعت به طول انجامید و پس از گذشت حدود 5 ساعت از آغاز عملیات تروریستی، مامورین انتظامی موفق شدند برخی از تروریست ها را به هلاکت برسانند و افراد باقی مانده را نیز دستگیر کنند. 

سنگسار داعشی های مهاجم به مجلس

شهر تهران پس از این حمله تروریستی چهره امنیتی به خود گرفت و تا چندین ماه پس از ان حادثه نیرو های امنیتی به حالت آماده باش کامل بودند و در بسیاری از معابر اصلی شهر ایست بازرسی بر پا شده بود. 

اقدام تروریستی نیرو های داعش به دو نقطه استراتژیک شهر تهران علاوه بر به جای گذاشتن 7 کشته و بیش از 10 زخمی، بذر رعب و وحشت را نیز در دل جامعه پراکند و موجب شد تا بازگشت شرایط جامعه به حالت پیشین چندین ماه زمان ببرد. 

حال در آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به جرائم افراد مسلح، حکم سنگسار داعشی ها به تصویب رسیده است و باید منتظر اجرای آن توسط حاکم شرع باشیم.  

حتما ببینید

تجاوز جنسی به اخلاص دختر 14 ساله ایزدی برده جنسی داعش

تجاوز جنسی به اخلاص دختر 14 ساله ایزدی برده جنسی داعش

تجاوز جنسی به اخلاص دختر 14 ساله ایزدی برده جنسی داعش تجاوز جنسی تجاوز جنسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *