زن جوانی که تنها به خاطر یک ساندویچ از شوهرش جدا شد

زن جوانی که تنها به خاطر یک ساندویچ از شوهرش جدا شد

زن جوانی که تنها به خاطر یک ساندویچ از شوهرش جدا شد ، سمیحا زن 30 ساله مصری پس از گذشت تنها 40 روز از ازدواج با همسرش درخواست طلاق کرده است. اما آن چه که موجب شده این جدایی به سوژه شماره یک رسانه ها تبدیل شود علت زن جوان برای درخواست طلاق بوده است. 

این زن جوان در پاسخ به سوالات قاضی دادگاه خانواده گفت: برای اولین بار پس از ازدواج مان برای گردش به پارکی رفته بودیم و من از همسرم تقاضا کردم که یک ساندویچ برایم بخرد اما او خساست به خرج داد و از خرید ساندویچ امتناع کرد. 

سمیحا در ادامه سخنانش گفت: همسرم در یک مدرسه به تدریس مشغول است و ما از طریق یکی از دوستان مشترک مان با یکدیگر آشنا شدیم. اشتباه بزرگی که من مرتکب شدم این بود که پس از گذشت مدت زمانی کمی که از آشنایی مان و در حالی که شناخت کافی  هم نداشتم تن به ازدواج با او دادم.

او ادعا می کند که خساست شوهرش تنها چند روز پس از ازدواج شان شروع شد. همسر سمیحا که احمد نام دارد به او گفته بود از خرج کردن پول برای گردش و تفریح متنفر است و علاقه ای هم به رفتن گردش ندارد. 

سمیحا وقتی متوجه خساست غیر معمول احمد می شود، این موضوع را با خانواده همسرش در میان می گذارد. آن ها به او توصیه می کنند که با این شرایط مدارا کند تا اوضاع به مرور زمان بهبود یابد اما شرایط روز به روز بدتر می شود. 

زن نگون بخت از شدت خساست احمد به قاضی گفت: او حتی میزان نانی که در خانه داریم را نیز چک می کند و اگر بیش از حدی که می گوید نان بخورم، با من برخورد می کند. او حتی حاضر نیست در حد معمول هم مواد غذایی بخرد. 

ولی سرانجام با پیشامد ساندویچ شاورما، سمیحا متقاعد شد باید پس از گذشت ۴۰ روز از ازدواج بااحمد از او طلاق بگیرد. وی در آن روز به شوهرش التماس می کند او را برای یک هواخوری و صرفیک نوشیدنی به بیرون ببرد و سرانجام با اکراه می پذیرد، ولی پس از آنکه زن از او درخواست ساندویچمی کند، شوهر فورا این تقاضا را رد کرده و می گوید آنها فقط برای نوشیدنی بیرون آمده اند نه غذا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *