خم شدن تیر چراغ برق در اثر بارش شدید برف در تهران

خم شدن تیر چراغ برق در اثر بارش شدید برف در تهران

خم شدن تیر چراغ برق در اثر بارش شدید برف در تهران ، تصویری که مشاهده می کنید خم شدن تیر چراغ برق در میدان گلها تهران را در اثر وزن زیاد برفی که بر روی آن نشسته است نشان می دهد. 

بر اساس پیشبینی های سازمان هواشناسی، بارش برف در استان های تهران و البرز تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد. در روز های آتی سامانه بارشی از کشور خارج می شود اما برودت هوا شدت می یابد. با این حال سازمان مدیریت بحران استان تهران به شهروندان هشدار داده است که با کاهش دما و نزدیک شدن به ساعات پایانی روز، خطر لغزندگی معابر وجود دارد و از شهرواندان تقاضا کرده است که به جز سفر های اضطراری، از منزل خارج نشوند. 

خم شدن تیر چراغ برق در اثر بارش شدید برف در تهران

خم شدن تیر چراغ برق در اثر بارش شدید برف در تهران

وی در ادامه افزود: بارش برف در تهران برای فردا پیشبینی نمی شود اما کاهش دما و برودت هوا تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. او همچنین از شهروندان تقاضا کرد که برای جلوگیری از شکسته شدن درختان، با تکاندن آن ها از سنگینی بیش از حد آنان جلوگیری کنند. 

سازمان هواشناسی پیشبینی کرده است که سامانه بارشی به تدریج به سمت شرق کشور حرکت می کند و به تدریج از شدت بارش ها در غرب و شمال کشور کاسته میر شود و گستره بارش ها مناطقی از غرب،سواحل دریای خزر،استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرزشرق و شمال شرق را در بر می‌گیرد.

حتما ببینید

تصاویری از خسارت برف امروز به درختان

تصاویری از خسارت برف امروز به درختان ، بارش سنگین برف خساراتی از جمله خم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *