حمایت یک آخوند از ورود دختران به استادیم

حمایت یک آخوند از ورود دختران به استادیوم

حمایت یک آخوند از ورود دختران به استادیوم ، حجة الاسلام زائری با انتشار پستی در فضای مجازی اعتراض خود را به مسئله عدم ورود زنان به استادیوم نشان داد. حاج آقا زائری در صحبت هایش گفته گقته که جامعه امروز ما درگیر مشکلات بزرگ تری است و مسئله ورود زنان به استادیوم ها به اندازه ای که به آن توجه می شود اهمیت ندارد. 

حمایت یک آخوند از ورود دختران به استادیوم

حجة الاسلام زائری که به عنوان کارشناس مذهبی در بسیاری از برنامه های صدا و سیما حضور دارد در ادامه اظهاراتش گفت: متاسفانه یکی از بزگترین چالش های روز جامعه ما مسئله حضور زنان در استادیوم است که بیشترین توجه مسئولین را به خود جلب کرده است. در حالی که معضلات واقعی کشور ما مورد غفلت قرار گرفته اند و عمده تمرکز بر روی مسائل فرعی مانند حضور زنان در ورزشگاه ها قرار گرفته است.

حمایت یک آخوند از ورود دختران به استادیم

وی در ادامه گفت: معضلاتی مانند فقر، بیکاری و فحشا، اکنون مشکلات بسیار بزرگتری در جامعه ما هستند اما متاسفانه بیشترین توجهات به مسائل کم اهمیت تری مانند حضور بانوان در استادیوم ها جلب شده است. من می خواهم از مسئولین بپرسم آیا حضور چند دختر نوجوان در استادیوم در میان هزاران مرد نا محرم مشکلی ندارد؟ اگر این دختران بخواهند از سرویس بهداشتی مختص آقایان استفاده کنند آیا مشکلی بوجود نخواهد امد؟

همه این ها در حالی است که زحمت فراوانی برای نیرو های زحمت کش انتظامی بوجود آورده اند تا مبادا یک دختر موفق شود به استادیوم راه پیدا کند.  من می خواهم بدانم آیا اگر براداران نیروی انتظامی این زحمت برای برقراری امنیت و مبارزه با فحشا صرف می کردند، نتیجه بهتری به همراه نداشت؟

وی در پایان گفت: متأسفم و شرمسار که شهروند کشور و جامعه ای هستم که دغدغه و مسأله و چالش و درگیری بزرگانش به جای مسایل کلان و بحران های اساسی شده است مسایلی حاشیه ای و کم اهمیت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *