جنجالی ترین طلاق های سینما

جنجالی ترین طلاق های سینما، همان طور که زندگی هنرمندان زیر ذره بین خبرنگاران و طرفداران شان هست، ازدواج و طلاق آن از یکدیگر نیز یکی از جذاب ترین موضوعاتی است که مخاطبان و علاقه مندان به آنان دنبال می کنند. در این مطلب فهرستی از جنجالی ترین طلاق های بازیگران سینما را گردآوری کرده ایم.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

اولین ازدواج رامبد جوان با ماندانا روحی و در سال 1376 اتفاق افتاد. پیوندی که 12 سال بیشتر دوام نداشت تا خبر ازدواج او با سحر دولتشاهی در سال 1389 منتشر شد. آشنایی این زوج هنرمند که به صحنه تئاتر باز می گردد هم چندین سال بیشتر دوام نیاورد تا اینکه این دو نفر در سال 1394 از یکدیگر جدا شدند. سومین ازدواج رامبد جوان نیز در سال 1396 اتفاق افتاد. وی خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه خندوانه علنی کرد.

جدایی بهاره رهنما از فیلمنامه نویس معروف

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

در حالی که نزدیک به 20 سال از ازدواج پیمان قاسمخانی و بهاره رهنما می گذشت، خبر جدایی این زوج هنری از یکدیگر تعجب همگان را بر انگیخت. پس از مدت کوتاهی کوتاهی در حالی که بهاره رهنما وارد چهل و ششمین سال زندگی اش می شد، با امیر خسرو عباسی مالک برند محصولات ارایشی بهداشتی هاینس ازدواج کرد.

جدایی دور از انتظار مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی از یکدیگر

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

در حالی که به نظر می رسید مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی یکی از خوشبخت ترین زوج های هنری سینمای ایران هستند، سال گذشته خبر جدایی این دو از یکدیگر منتشر شد. خبری که به تایید هر دو نفر نیز رسیده است.

طلاق آزاده صمدی و هومن سیدی پس چندین سال زندگی مشترک موفق

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

نام این دو بازیگر با استعداد سینمای ایران برای اولین پس حضور آنان در سریال پر بیننده «راه بی پایان» بر سر زبان ها افتاد. همکاری که در نهایت به ازدواج انان با یکدیگر ختم شد. پیوند مشترکی که کمتر از 10 سال دوام آورد و این دو نفر در سال 94 از یکدیگر جدا شدند.

پایان زندگی مشترک حمید گودرزی و ماندانا گودرزی

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

حمید گودرزی یکی از بازیگران کم حاشیه و دوست داشتنی سینما و تلویزیون است که چند سال پیش با ماندانا گودرزی ازدواج کرد. پیوند این زوج هنرمند با یکدیگر نیز موجب شد تا نام آنان بیش از پیش سر زبان ها باشد. علیرغم اینکه در سایت های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو نفر به یکدگیر زیاد شنیده می شد اما در کمال ناباوری، سال پیش خبر جدایی این دو از یکدیگر رسانه ای شد.

جدایی امین حیایی از مونا بانکی پور

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

مونا بانکی پور را به خاطر حضور در سریال پربیننده «خواب و بیدار» به خاطر می آوریم. او در این فیلم نقش همسر دانیال حکیمی را ایفا می کرد. امین حیایی پس از جداییی از مونا بانکی پور با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد.

زندگی خصوصی بازیگری که همیشه در نقش مرد های دو زنه حاضر می شود و…

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

کمتر کسی است که از جدایی جنجالی محمدرضا شریفی نیا  و آزیتا حاجیان خبر نداشته باشد. علیرغم اینکه بسیاری خبر از ازدواج وی با «رز رضوی» می دهند، او با رد این مسئله در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد که این قبیل شایعات همیشه درباره او وجود داشته است اما هرگز حقیقت نداشته است.

ابولفضل عرب و انا نعمتی

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

بازیگر پرکار سینمای ایران در دهه 60، با استعداد نو ظهور فیلم «هیوا» که به کارگردانی رسول ملاقلی پور ساخته شده بود ازدواج کرد. پیوندی که چندان دوام نیاورد و پس از تنها 5 سال به جدایی ختم شد.

جدایی مهتاب کرامتی از نوازنده معروف

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

بابک ریاحی پور یکی از پیشگامان موسیقی راک در ایران است. وی که سازنده موسیقی فیلم «فاتح» بود، با مهتاب کرامتی یکی از بازیگران این مجموعه آشنا شد و سرانجام در سال 1378 با یکدیگر ازدواج کردند. این پیوند زناشویی چندان پایدار نماند تا اینکه در سال 1384 خبر جدایی آن ها منتشر شد.

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

این زوج هنرمند علیرغم اختلاف سنی قابل توجه، با یکدیگر ازدواج کردند و پس از مدت کوتاهی از یکدگیر جدا شدند. بهروز بقایی هم اکنون فعالیت هنری چندانی ندارد و پرستو گلستانی نیز به عنوان یکی از داورن مسابقه سینمایی 4،3،2،1 که از شبکه چهار سیما پخش می شود حضور دارد.

جدایی فریبرز عرب نیا از عسل بدیعی و آتنه فقیهه نصیری

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

حاصل ازدواج فریبرز عرب نیا و مرحوم عسل بدیعی، پسری است 21 ساله به نام آبتین. بازیگر سریال مختار 4 سال پس از جدایی از مرحوم عسل بدیعی با آتنه فقیه نصیری ازدواج کرد. این پیوند مشترک هم مانند بسیاری از ازدواج های دیگر میان هنرمندان، دوام چندانی نداشت و به جدایی ختم شد.

طلاق فرشید نوابی و بازیگر جنجالی تلویزیون

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

این زوج هنرمند که سابقه اجرای مشترک در یکی از مسابقات شبکه های ماهواره ای را نیز در کارنامه دارند، سر انجام در سال 1393 از یکدیگر جدا شدند. الهام چرخنده در چند سال گذشته به دلیلی نحوه پوشش و برخی موضع گیری هایش، یکی از جنجالی ترین بازیگران سینما و تلویزیون بوده است.

سیما تیرانداز و ناصر هاشمی با هم به تفاهم نرسیدند

جنجالی ترین طلاق های سینما

 

سیما تیرانداز از شاگردان گلاب آدینه در واقع جاری سابق خود بوده است.
حاصل ازدواج وی با ناصر هاشمی یک پسر است که با مادرش زندگی می‌کند.

حتما ببینید

هنرمندان ایرانی که با یکدیگر ازدواج کرده اند

هنرمندان ایرانی که با یکدیگر ازدواج کرده اند

هنرمندان ایرانی که با یکدیگر ازدواج کرده اند، اگر چه زندگی هنرمندان و بازیگران دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *