بازگشت احسان علیخانی به تلویزیون با برنامه «بهارنارنج»

بازگشت احسان علیخانی به تلویزیون با برنامه «بهارنارنج»

بازگشت احسان علیخانی به تلویزیون با برنامه «بهارنارنج» ، احسان علیخانی همچون سال های پیش در روز های پایانی سال به تلویزیون آمده است. در چند سال اخیر احسان علیخانی را با اجرای برنامه «سه ستاره» به خاطر داریم که در آن به معرفی موفق ترین چهره های سینما و تلویزیون پرداخته می شد.

احسان علیخانی امسال با اجرای برنامه «بهارنارنج» به تلویزیون بازگشته است و در واپسین روز سال 96 اجرای ویژه برنامه تحویل سال را بر عهده خواهد داشت. 

بازگشت احسان علیخانی به تلویزیون با برنامه «بهارنارنج»

برنامه بهارنارنج که از شبکه سه سیما پخش می شود دکوری شبیه به مراسم های هنری غربی مانند جشنواره اسکار 2018 دارد. از همین روی انتقاد های فراوانی نیز به طراحی صحنه این مجموعه وارد است که چرا دکور ویژه برنامه سال تحویل به جای الگو گرفتن از معماری اصیل و سنتی ایرانی به کپی برداری از جشنواره های خارجی پرداخته است. 

همان طور که احسان علیخانی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی اعلام کرده بود برنامه بهار نارنج از 26 اسفند ماه به مدت چهار شب به روی آنتن می رود و آخرین قسمت آن نیز ویژه برنامه تحویل سال 97 خواهد بود که از ساعاتی پیش از شروع سال جدید شروع خواهد شد. 

بر اساس کنداکتور شبکه سه برنامه بهارنارنج به صورت ضبظ شده از تلوزیون پخش خواهد شد و آیتم های مختلفی خواهد داشت. از نکات دیگر این برنامه نیز حضور میهمانان متعددی است که در آن حضور می یابند. 

ویژه برنامه نوروزی بهارنارنج

ویژه برنامه بهارنارنج برخلاف سالهای گذشته به لحاظ زمانی محدودتر و در زمان محدود تری بر روی آنتن می‌رود و احسان علیخانی و تیم تولید از چندین روز پیش در تدارک تولید این مجموعه هستند. 

از آنجایی که روز اول فروردین برابر با سه رجب سالروز شهادت امام علی النقی (ع) است ,علیخانی کار سختی برای تولید این ویژه برنامه در پیش دارد چراکه طبیعتاً با ملاحظات فراوانی باید دست به برنامه سازی بزند اما از آنجایی که او نشان داده در مناسبت ها به طور ویژه عمل می کند و سوژه های بکری برای به تصویر کشیدن دارد پیش بینی می‌شود مانند سنوات گذشته سال تحویل ۹۷ نیز,او پربیننده ترین ویژه برنامه را تولید و اجرا کند.

حتما ببینید

دروغ بزرگ احسان علیخانی برای زندانیان در برنامه ماه عسل

دروغ بزرگ احسان علیخانی برای زندانیان در برنامه ماه عسل

دروغ بزرگ احسان علیخانی برای زندانیان در برنامه ماه عسل دروغ بزرگ احسان علیخانی دروغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *