انصراف خونه به خونه از فینال جام حذفی

انصراف خونه به خونه از فینال جام حذفی

انصراف خونه به خونه از فینال جام حذفی ، باشگاه خونه به خونه بابل در اقدامی غیر منتظره از حضور در فینال جام حذفی انصراف داد. به گفته مالک این باشگاه دلیل آن ها برای اتخاذ چنین تصمیمی، تبانی در بازی فوتبال میان نساجی مازندران و راه آهن تهران است که منجر به عدم راهیابی تیم خونه خونه به رقابت های لیگ برتر شده است. 

روز گذشته بدون تردید یکی از جذاب ترین و البته جنجالی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد. طبق اساس نامه فدراسیون فوتبال در هفته آخر لیگ آزادگان دو تیم برتر رقابت های دسته اول به لیگ برتر صعود می کنند. روز گذشته رقابت های هفته آخر لیگ آزادگان در حالی برگزار شد که دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی مازندران با امتیاز برابر و به علت تفاضل گل در جایگاه دوم و سوم جدول لیگ یک قرار داشتند. 

انصراف خونه به خونه از فینال جام حذفی

با توجه به اختلاف تفاضل گل دو تیم کمتر کسی انتظار داشت که نساجی مازندران موفق به جبران این اختلاف شود اما نتایج رقابت های هفته آخر به نحوی رقم خورد که نساجی مازندران با شکست 6-0 تیم میزبان خود (راه آهن) توانست در پله دوم جدول لیگ یک قرار گیرد و همراه با تیم نفت مسجد سلیمان راهی رقابت های لیگ برتر بشود. 

حال مالک باشگاه خونه به خونه با ارسال نامه کتبی به سازمان لیگ مدعی شده است که در صورت عدم رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در رقابت های دسته اول از حضور در فینال جام حذفی انصراف خواهد داد. قاسم حسن زاده مدیر باشگاه در ادامه حرف هایش ضمن اشاره به اتفاقاتی که در بازی تیم نساجی و راه آهن رخ داده بود گفت: در صورتی که به شکایت ما رسیدگی نشود با این شرایطی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد ترجیح می دهیم از حضور در بازی فینال حاضر نشویم تا بدین ترتیب اعتراض خود را اتفاقات رخ داده بیان کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *