انتقاد تند کیهان به پرویز پرستویی

انتقاد تند کیهان به پرویز پرستویی/ چرا از رقاصه کاباره ها حمایت می کنی؟

انتقاد تند کیهان به پرویز پرستویی ، روزنامه کیهان که همواره به تندروی و رادیکالیسم مشهور بوده است به اظهارات پرویز پرستویی درباره یکی بازیگران پیش از انقلاب سینمای ایران واکنش تندی نشان داده است. 

روزنامه کیهیان در انتقاد از طرفداری پرویز پرستویی از «جمیله» بازیگر و رقاصه مشهور سینمای قبل از انقلاب، سوالاتی مطرح کرده است که در ادامه می خوانیم: 

1- شما گفته‌اید «اگر خودمان را سانسور نکنیم، اکثرا این هنرمند را به خوبی می‌شناسیم». این هنرمند شغل اصلی اش رقاصه بوده و در کاباره ها و مراکز فساد فعالیت می کرده است. آیا اکثر مردم تهران یا به عبارتی ایران در کاباره ها حضور داشتند که این شخص را بشناسند؟ شخص شما مگر به چنین مکان های معلوم الحالی مراجعه می کردید که این افراد را به خوبی می شناسید؟ 

انتقاد تند کیهان به پرویز پرستویی

2- کیهان در ادامه به برخی از فیلم های مستهجن که این بازیگر در آن ها حضور داشته اشاره کرده و مدعی شده که چه تعداد از مردم مخاطبان این گونه فیلم ها بوده اند؟ فساد در سینمای پیش از انقلاب بیداد می کرده و اگر دگرگونی در فضای سینمای ایران پس از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد امثال شما چگونه به این عرصه قدم می گذاشتید؟

3- شما گفته‌اید که «یه روزی کلی برای هنرش (منظور حرکات در واقع ناموزون همین رقاصه) هورا می‌کشیدیم»!. چه کسانی برای این شخص که عمدتا در مراکز فسق و فجور فعالیت می کرده هورا می کشیدند؟ شما چطور این افراد را هنرمند خطاب می کنید و فعالیت هایی که انجام می دادند را هنری تعریف می کنید؟ 

4- ۴- آیا انقلاب و مردم چنین افرادی را از کشور بیرون راندند یا خودشان فرار کردند تا بساط فساد و ابتذالشان را در جایی دیگر پهن کنند؟ مردم به دنبال برقراری حکومت اسلامی و از بین رفتن فسق و فجور در سطح جامعه بوده و هستند. چگونه از ملت شریف ایران انتظار دارید که از چنین افراد فاسدی حمایت کنند؟ آیا اگر انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد و فصای فرهنگی هنری کشور تغییر نمی کرد، امثال شما می توانستید در آن فعالیت کنید و اسم و رسمی برای خود به دست آورید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *