اعتراف جوان مسافرکش: از التماس زنانی که به آن‌ها تجاوز می‌کردم لذت می‌بردم

اعتراف جوان مسافرکش: از التماس زنانی که به آن‌ها تجاوز می‌کردم لذت می‌بردم

اردیبهشت ماه سال جاری بود که زنی جوان، وحشت زده و با چهره ای گریان به کلانتری 112 شهران مراجعه کرد و از یک مسافرکش جوان به جرم تجاوز شکایت کرد. 

زن جوان در ادامه صحبت هایش به مامورین اداره آگاهی گفت: مثل هر روز در مسیر بازگشت به منزل بودم که از فلکه دوم شهران سوار یک دستگاه  تیبا سیاه رنگ شدم. در ابتدا همه چیز عادی بود و تاکسی مسیر همیشگی اش را طی می کرد. اما پس از چند دقیقه راننده تاکسی به بهانه ترافیک سنگین، مسیر خود را تغییر داد و به محلی خلوت رفت. 

او به بهانه نقص فنی اتوموبیل توقف کرد ولی همزمان تمامی در های اتوموبیل قفل شد و راننده به سمت من حمله ور شد. در حالی که به شدت ترسیده و بودم و التماس میکردم که به من کاری نداشته باشد، او بدون توجه به گریه ها و خواسته هایم من را مورد آذار و اذیت قرار داد و سپس از محل گریخت.

پس از شکایت زن جوان، جستجو ها برای یافتن سر نخی از مجرم این حادثه آغاز شد. در ادامه تحقیقات دو زن دیگر نیز به با مراجعه به کلانتری و گزارش هایی مشابه، از راننده خودرو تیبا شکایت کردند. آخرین قربانی این راننده شیطان صفت نیز موفق شده بود با پریدن از داخل اتوموبیل، از چنگ وی رها شود و بلافاصله به کلانتری مراجعه کند. 

پس از دریافت سه شکایت مذکور و شباهت های مشترک میان ادعای قربانیان، ماموران پلیس با کمک تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته موفق شدند جوان شیطان صفت را شناسایی و در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کنند. 

متهم که در ابتدای بازجویی ها منکر همه چیز شده بود و ادعای بی گناهی می کرد، با مشاهده قربانیان و افرادی که مورد آذار و اذیت وی قرار گرفته بودند در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت: «من متاهل هستم و برای گذراندن مخارج زندگی، به شغل دوم روی آورده ام و شب ها مسافرکشی می کنم. متاسفانه من درگیر وسوسه های شیطانی شده ام و… »

جوان مسافرکش در ادامه گفت: هنگامی که با التماس و عجز قربانیان مواجه می شدم، از این مسئله لذت می بردم و بدون توجه به خواسته هایشان به کارم ادامه می دادم. 

در حال حاضر با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار دارد و بازجویی‌های تخصصی برای شناسایی سایرقربانیانش ادامه دارد.

حتما ببینید

تعرض جنسی استاد موسیقی به هنرجوی جوان

تعرض جنسی استاد موسیقی به هنرجوی جوان

جلسه رسیدگی به شکایت دختر جوان مبنی بر تعرض جنسی از سوی استاد موسیقی اش، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *