ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده از شایعه تا واقعیت

ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده از شایعه تا واقعیت ، روز گذشته انتشار ویدیویی یک دقیقه ای از خروج فرشاد احمد زاده و ترلان پروانه از یک کافی شاپ جنجال فراوانی در فضای مجازی به پا کرد. این اتفاق در حالی رخ داده که پیش تر فرشاد احمد زاده عکسی از خود که حلقه در دست داشت منتشر کرده بود و خبر از ازدواج خود داده بود. 

ترلان پروانه یکی از پر حاشیه ترین بازیگران این روز های سینما و تلویزیون است که هر روز اتفاقات جالب و عجیبی برایش بوجود می آید. چندی پیش هم خبر ازدواج ترلان پروانه با سعید عزت اللهی ملی پوش فوتبال کشورمان منتشر شده بود. 

بار دیگر شایعه جدیدی بوجود آمده و مثل دفعه پیش یک پای ماجرا باز هم ترلان پروانه است. این بار خبر ازدواج فرشاد احمد زاده و ترلان پروانه جنجال فراوانی در شبکه های اجتماعی به پا کرده است. این اتفاق در حالی رخ داده است که بازیکن تیم پرسپولیس چند روز پیش عکسی از خود منتشر کرده بود که در آن حلقه به دست کرده بود. 

انتشار این عکس از سوی احمد زاده کافی بود تا شایعات مربوط به ازدواجش در فضای مجازی پخش شود. حال روز گذشته ویدیویی از حضور این دو چهره سرشناس در یکی از رستوران های شمال شهر منتشر شده که موجب افروختن تنور داغ شایعات شده است. ترلان پروانه و فرشاد احمد زاده در حالی که دست در دست یکدیگر دارند از رستوران خارج می شودند و هنگام پایین آمدن از پله ها نیز ترلان پروانه بر روی دوش بازیکن پرسپولیس می پرد و به همراه او پایین می آید!.

رابطه غیر عادی و عجیب این دو با یکدیگر سبب شده تا بسیاری گمان کنند که حلقه ای که فرشاد احمد زاده در دست کرده مربوط به ازدواج او با ترلان پروانه است. البته تا کنون هیچ یک از آن ها نسبت به این شایعات واکنشی نشان نداده اند و کامنت های اینستاگرام شان را نیز بسته اند. لذا در روزهای آتی باید شاهد واکنشی در این رابطه از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده باشیم.

حتما ببینید

واکنش فرشاد احمد زاده به شایعه ازدواجش با ترلان پروانه

واکنش فرشاد احمد زاده به شایعه ازدواجش با ترلان پروانه

واکنش فرشاد احمد زاده به شایعه ازدواجش با ترلان پروانه ، در حالی که تنها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *