چگونه شایعه ازدواج میترا حجار و سینا حجازی سر زبان ها افتاد ؟

شایعه ازدواج میترا حجار و سینا حجازی ، میترا حجار بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان است که پس از ایفای نقش در سریال پلیس جوان نامش بر سر زبان ها افتاد و توانست پله های ترقی را در عرصه هنر طی کند و به شهرت برسد. 

میترا حجار از آن دسته بازیگرانی است که سقفی برای پیشرفت و ترقی خود قائل نیستند و هیچ گاه از رشد و حرکت رو به جلو باز نمی ایستند. او که پس از حضور در سریال پلیس جوان به عنوان بازیگری آینده دار معرفی شده بود، در چند اثر سینمایی موفق دیگر نیز به عنوان بازیگر حاضر شد و برای کسب تجربه راهی فرانسه شد تا در رشته کارگردانی به تحصیل بپردازد. او پس از پایان تحصیلاتش مدتی به آمریکا سفر کرد اما از آنجا که نمی توانست در این کشور به حرفه بازیگرd ادامه دهد، به ایران بازگشت و شغل بازیگری را به صورت حرفه ای تری دنبال کرد.

میترا حجازی که هفته پیش میهمان برنامه دورهمی بود در پاسخ به یکی از سوالات مهران مدیری درباره وضعیت تاهل گفت که هم اکنون مجرد است و ازدواج نکرده است. این حرف میترا حجار پایانی بود بر شایعات فراوانی که پیرامون ازدواج او و سینا حجازی مطرح شده بود.

شایعه ازدواج میترا حجار و سینا حجازی

اگرچه میترا حجار با حضور در برنامه دورهمی رسما اعلام کرد که هنوز مجرد است اما اگر درباره ازدواج او با سینا حجازی در اینترنت جستجو کنید خواهید دید که مطالب بسیاری وجود دارد که اگر پاسخ صریح او را مبنی بر ازدواج نکردنش را نشنیده بودیم حتما گمراه می شدیم.

با مراجعه به صفحه شخصی این دو هنرمند در شبکه های اجتماعی هم تصاویری از حضور مشترک آنان در یک قاب تصویر مشاهده می کنید اما به گفته هر دو آنان، این تصاویر مربوط یک همکاری مشترک در یک پروژه سینمایی است و هیچ رابطه ای بین آن ها وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *