مهران مدیری میهمان قسمت جدید برنامه هفت شد

مهران مدیری میهمان قسمت جدید برنامه هفت شد

مهران مدیری میهمان قسمت جدید برنامه هفت شد ، رضا رشیدپور مجری سری جدید برنامه هفت که به نقد و بررسی مسائل روز سینمای ایران می پردازد از مهران مدیری به عنوان اولین میهمان قسمت جدید این برنامه خبر داد. 

رضا رشیدپور در واکنش به اجرای سری جدید برنامه هفت و دعوت از مهران مدیری گفت: مهران نازنین رفیق سالیان دور من است که سابقه همکاری با او را با هیچ چیز دیگری در دنیا عوض نمی کنم و با تمام وجود می گویم که دوست داشتم که مهران عزیز اجرای این سری از برنامه را به عهده بگید اما نهایتا تصمیم بر آن شد که من به عنوان مجری برنامه انتخاب شوم و الان از انتخاب مهران مدیری به اولین میهمان این سری از برنامه بسیار خوشحالم.

وی در ادامه گفت: از تمامی اهالی هنر، فرهیختگان، خبرنگاران و تمامی علاقه مندان به سینما تقاضا دارم که من را برادر کوچک تر خود بدانند و من را در اجرای هر چه بهتر این برنامه یاری کنند. به امید آن که با تهیه برنامه ای موفق، بتوان بستر موفقی برای هم افزایی و هم اندیشی در جامعه سینمای ایران تشکیل داد.

مهران مدیری میهمان قسمت جدید برنامه هفت شد 

مهران مدیری در اردیبهشت ماه سال 1346 در محله دروس شهر تهران متولد شد. وی کارگردان، نویسنده و بازیگر سینما است که از محبوبیت بالایی میان مخاطبان سینما و تلویزیون بهره مند است. وی تا کنون کارگردانی اثاری همچون: ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره،قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه را در کارنامه دارد. 

حتما ببینید

عکسی از مهران مدیری و شیلا خداداد در یک میهمانی

عکسی از مهران مدیری و شیلا خداداد در یک میهمانی

عکسی از مهران مدیری و شیلا خداداد در یک میهمانی ، شیلا خداد متولد مهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *