عکس ممنوعه نیکی کریمی ستاره سینمای ایران

عکس ممنوعه نیکی کریمی ستاره سینمای ایران

عکس ممنوعه نیکی کریمی ستاره سینمای ایران ، نیکی کریمی یکی از موفق ترین بازیگران زن سینمای ایران پس از انقلاب است. بسیاری او را جزو اولین ستاره های می دانند که در سینمای ایران بعد از پیروزی انقلاب ظهور کرده است. 

نیکی کریمی این روز ها سخت مشغول ضبط مجموعه «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان است. این سریال قرار است در شبکه پخش خانگی توزیع شود و این اولین حضور نیکی کریمی در مجموعه های پخش خانگی است. 

نیکی کریمی روز گذشته تصویری از حضورش در پشت صحنه سریال به همراه تعدادی از بازیگران و عوامل این مجموعه را منتشر کرد. 

نیکی کریمی بیشتر به فعالیت در سینما علاقه دارد و تا کنون کمتر در صحنه تلویزیون و در قالب سریال یا مجموعه تلویزیونی ظهر می شود. آخرین حضور او به عنوان بازیگر در یک سریال مربوط می شود به سریال «کیمیا» که به کارگردانی جواد فشار ساخته شده و شبکه سه سیما به روی آنتن رفته بود. 

تهیه کنندگی این پروژه سینمایی بر عهده صادق یاری می باشد و از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش می پردازند می توان به پژمان بازغی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، الهه حصاری،مجید مظفری و آتیلا پسیانی اشاره کرد.

درباره سریال ممنوعه نیکی کریمی

مجموعه «ممنوعه» با حمایت سازمان سینمایی سر رسانه پارسیان تولید شده است و به ادعای نیکی کریمی و سایر عوامل این مجموعه، یکی از آثار متفاوت و برتر شبکه پخش خانگی است که به زودی توزیع آن آغاز خواهد شد. فیلمنامه  این مجموعه را علی اصغری و مهرداد کوروش نیا بر عهده داشته اند و کار طراحی لوگو را روح الله موحده انجامن داده است. 

دیگر عوامل تولید این سریال عبارتند از:

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حامد شریفی نیا، مدیر فیلمبرداری: ابولفضل نباتی،صدابردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی و طراح گریم: الهام اطیابی

حتما ببینید

میوه و نیکوتین

کدام میوه نیکوتین دارد ؟

شما سوال مهمی دارید، احتمالاً چون درگیر نیکوتین سیگار هستید ! پس باید بدانید کدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *