عروس کینه ای با پاشیدن اسید از مادر شوهرش انتقام گرفت

عروس کینه ای با پاشیدن اسید از مادر شوهرش انتقام گرفت

عروس کینه ای با پاشیدن اسید از مادر شوهرش انتقام گرفت، اویل شهریور ماه سال جاری بود که خبر اسید پاشی بر یک زن میانسال در رسانه ها منتشر شد. 

با تحقیقات پلیس مشخص شد که متهم این حادثه اسید پاشی فردی نبوده است جز عروس قربانی که در نهایت با اقرار به جرمش، بازداشت شد و اکنون باید منتظر صدور حکم از سوی دادگاه باشد. 

اسید پاشی به مادر شوهر برای انتقام گیری

پس از گزارش حادثه اسید پاشی در غرب تهران، ماموران اداره آگاهی به سرعت تحقیقات خود را برای یافتن متهم حادثه آغاز کردند. در ادامه ماموران پلیس موفق می شوند مظنونین ردیف اول این واقعه اسیدپاشی را که یک زن جوان و مردی سبزی فروش بودند را شناسایی و دستگیر کنند. تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده با ریاست بازرس ارشد، محسن مدیرروستا آغاز شد و با جمع آوری شواهد و مدارک، اتهام مظنونین حادثه اثبات گردید و در نهایت متهمین به جرم خود اعتراف کردند. 

مرد سبزی فروش پس از اعتراف به اسید پاشی گفت: این خانم را از مدتی قبل می شناسم. او یکی از افرادی بود که برایم کار می کرد و هر هفته سفارشات سبزی فروشی را برایش می بردم. او در ادامه نقشه شوم خود را با من در میان گذاشت و با وعده پرداخت مبلغ هنگفتی، گفت که باید بر روی مادر شوهرش اسید بپاشم.

در ادامه بازپرس رو به زن متهم کرد و هدفش را از طرح ریزی این جنایت پرسید. او که عروس قربانی اسیدپاشی بود گفت: من با اجبار با پسر آن خانم ازدواج کردم. از ابتدا هم از زندگی با همسرم ناراضی بودم و خانواده اش با رفتارشان، خاطر من را آزرده می کردند. من تصمیم گرفتم با طرح چنین نقشه ای از همسرم و مادرش انتقام بگیرم. به همین خاطر ماجرا را مرد سبزی فروش در میان گذاشتم.

چند روز پس از حادثه اسید پاشی متوجه شدم که شوهرم نیز به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شده است. مرد سبزی فروش چند روز قبل به مغازه همسرم مراجعه می کند و پس از پنهان کردن یک بسته شیشه در اجناس فروشگاه، با پلیس تماس می گیرد و گزارش می دهد که شوهرم قاچاقچی است. 

او به من علاقه مند شده بود و به این دلیل که من از شوهرم جدا نشده بودم، همه این کار ها را انجام داد تا طلاق بگیرم. اکنون شوهرم نیز در زندان است.

به دستور بازپرس، دو متهم تا زمان برگزاری دادگاه و صدور حکم در بازداشت به سر خواهند برد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *