شروع ثبت نام دوباره برای حضور در برنامه دورهمی

شروع ثبت نام دوباره برای حضور در برنامه دورهمی، شبکه نسیم با تولید برنامه هایی با محوریت نشاط و سرگرمی توانسته است تنها در مدت کمتر سه سال که از شروع به فعالیت آن می گذرد، مخاطبان فراوانی جذب کند. از برنامه های سرگرمی که از این شبکه پخش می شود می توان به دورهمی، خندوانه، خانواده باحال و کودک شو اشاره کرد. 

فصل جدید برنامه دورهمی که یکی از پربیننده ترین برنامه های شبکه نسیم و البته تلویزون است، به تازگی شروع شده است و با مجری گری و کارگردانی مهران مدیری روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.  

شروع ثبت نام دوباره برای حضور در برنامه دورهمی

برنامه دورهمی که مخاطبان فراوانی دارد، در استودیو شماره 13 جام جم و با حضور عده زیادی از تماشاگران ضبط می گردد. حال سوالی که برای بسیاری از مخاطبان پیش می آید، چگونگی ثبت نام برای حضور در این برنامه است.

شروع ثبت نام دوباره برای حضور در برنامه دورهمی

عوامل مجموعه دورهمی یک هفته پیش از تهیه هر قسمت، با انتشار فراخوانی در سایت برنامه و البته کانال رسمی دورهمی در تلگرام، از مخاطبان خود برای حضور در این برنامه دعوت به عمل می آورند. اما استقبال کم نظیر مردم از ثبت نام در این برنامه موجب شد تا با تکمیل ظرفیت، این فراخوان به زودی پایان یابد و تا اطلاع ثانویه دسترسی به صفحه ثبت نام مسدود باشد.

علاقه مندان به حضور در برنامه دورهمی علاوه بر وبسایت رسمی این شبکه، می توانند به کانال تلگرامی «Avvalmarket_Offricial» و همچنین صفحه اینستاگرام برنامه با نشانی Dorehami مراجعه کنند. 

فصل چهارم مجموعه دورهمی با حضور سروش جمشیدی در نقش «قیمت» و سحر ولدبیگی در نقش همسر قیمت به عنوان بازیگران اصلی این مجموعه در حال تهیه است. لازم به توضیح است که غیر از این دو، سایر بازیگران فصل های قبل در سری جدید برنامه حضور ندارند.

حتما ببینید

اسامی میهمانان ویژه برنامه تحویل سال «دورهمی»

اسامی میهمانان ویژه برنامه تحویل سال «دورهمی»

اسامی میهمانان ویزه برنامه تحویل سال «دورهمی» ، برنامه دورهمی با محوریت طنز از شبکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *