سریال جدید مهران مدیری

سریال جدید مهران مدیری برای تلویزیون

سریال جدید مهران مدیری برای تلویزیون ، مهران مدیری پس از سال ها دوری از تلویزیون و فعالیت در شبکه خانگی، با سریال «در حاشیه» به تلویزیون بازگشت. اگر چه این خبر خوبی برای مخاطبان تلویزیون و البته طرفداران سریال های طنز بود اما آن طور که انتظار می رفت این مجموعه تلویزونی با استقبال گسترده مخاطبان مواجه نشد. 

مهران مدیری برای جبران شکست پروژه «در حاشیه»، به ساخت سری دوم این مجموعه روی آورد تا با کمک تیم نویسندگانی همچون امیر مهدی ژوله و خشایار الوند بتواند بار دیگر موفقیت های قبلی اش در ساخت سریال های پر طرفدار تلویزیونی را تکرار کند. مجموعه «در حاشیه2» هم ساخته شد اما علیرغم برتری اندکی نسبت به سری اول، باز هم نتوانست رضایت حداکثری مخاطبان را جلب کند. 

روز های بی فروغ مهران مدیری در حال سپری شدن بود که از سوی مدیران صدا و سیما پیشنهاد تهیه و اجرای برنامه ای جدید با نام «دورهمی» به او ارائه شد. مدیری که علاوه بر اجرا، کارگردانی این مجموعه را نیز عهده دار شده بود توانست با تولید مجموعه ای پرطرفدار، بار دیگر جای خود را در دل هواداران تلویزیون باز کند. 

سریال جدید مهران مدیری برای تلویزیون

سریال جدید مهران مدیری

دومین فصل این مجموعه پرطرفدار نیز چند هفته پیش به پایان رسید تا هوادارن بار دیگر مشتاق شنیدن خبر های خوب از ادامه همکاری مهران مدیری با تلویزیون باشند. در همین راستا مصطفی احمدی تهیه کننده برنامه دورهمی در گفتگویی از ساخت مجموعه ای جدید با همکاری مهران مدیری خبر داد و گفت: همکاری ما با مهران مدیری قطعاً ادامه خواهد داشت و شاید در آینده مدیری با ساخت یک سریال تلویزیونی به شبکه‌های سیما بازگردد.

وی همچنین درباره استقبال بی نظیر مخاطبان از فصل سوم برنامه دورهمی گفت: خدا را شاکر هستیم که توانستیم مجموعه ای توانمندی را در کنار یکدیگر گرد هم آوریم و خروجی آن هم نشان دهنده کیفیت قابل قبول برنامه بود. 

حتما ببینید

عکسی از مهران مدیری و شیلا خداداد در یک میهمانی

عکسی از مهران مدیری و شیلا خداداد در یک میهمانی

عکسی از مهران مدیری و شیلا خداداد در یک میهمانی ، شیلا خداد متولد مهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *