زیبا ترین لبخند متعلق به کدام ستاره های زن است ؟ (2)

زیبا ترین لبخند متعلق به کدام ستاره های زن است ، چهره آدمی با لبخند زیبا می شود و ستاره های زن نیز از این قاعده مستثنا نیستند و هنگام خندیدن، چهره شان جذاب تر خواهد شد. در این مطلب سعی کرده ایم فهرستی از زیبا ترین لبخند ستاره های زن سینما را گردآوری کنیم. 

زیبا ترین لبخند متعلق به کدام ستاره های زن است ؟

کیت بکینسیل

این بازیگر که اصالتی انگلیسی دارد فعالیت حرفه ای خود را با ایفای نقش در سریال «ِاما» آغاز کرد و در پس بازی در فیلم «حقیقت» نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

وی که به صورت طبیعی از چهره ای زیبا بهره مند است، هنگام خندیدن نیز جذابیتش دو چندان می شود.

دیپیکا پادوکونه

دیپیکا پادوکونه ستاره سینمای بالیوود است که علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز مشغول به فعالیت می باشد. او نه تنها اندامی زیبا و ظاهری جذاب دارد که لبخند تاثیر گذارش نیز موجب شده است تا بتواند مسیر موفقیت را در زمان کمتری طی کند.

مدوری دیکشیت

مدوری دیکشیت یکی از سرشناس ترین و موفق ترین بازیگران بالیوود است که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان جزو 3 بازیگر برتر سینما هند قرار دارد. این بازیگر کهنه کار فعالیتش را با ایفای نقش در فیلم «انتقام» در سال 1974 شروع کرد و اکنون پس از 4 دهه فعالیت در عرصه بازیگری، بیشتر به فعالیت های بشر دوستانه مشغول است. وی همواره صاحب یکی از زیبا ترین لبخند ها در بالیوود بوده است.

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز هنرپیشه آمریکایی، سینمای هالیوود و مانکن سابق صنعت مد است. درخشش وی در عرصه سینما پس از ایفای نقش در فیلم سینمایی «زن زیبا» آغاز شد و  پس از مدتی کوتاهی توانست لقب ستاره سینما را از آن خود کند. هنگامی که او می خندد، تقریبا اکثر دندان هایش دیده می شود اما با این حال باز هم لبخند جذابی دارد. در واقع این لبخندش است که به چهره او شخصیتی محبوب داده. مطمئنا کسی نیست که خنده او را دوست نداشته باشد.

حتما ببینید

زیبا ترین لبخند متعلق به کدام ستاره های زن است

زیبا ترین لبخند متعلق به کدام ستاره های زن است ؟ (1)

زیبا ترین لبخند متعلق به کدام ستاره های زن است ، چهره آدمی با لبخند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *