زیبا ترین استخر های جهان

در این پست قصد داریم زیبا ترین استخر های جهان را به شما معرفی کنیم. استخر هایی رویایی که دسترسی به برخی از آن ها برای عامه مردم امکان پذیر نیست و تنها ساکنین هتل یا عمارت های مجلل می توانند از آن ها استفاده کنند. 

1- استخر The Joule واقع در ایالات متحده

زیبا ترین استخر های جهان

این استخر شگفت انگیز در طبقه آخر هتلی با همین نام و در ارتفاع بیش از 50 متری از سطح زمین قرار دارد. البته در صورتی که از ارتفاع ترس دارید هیچ وقت رفتن به این استخر را به شما توصیه نمی کنیم.

2- استخر Sheraton Waikiki واقع در هاوایی

زیبا ترین استخر های جهان

این استخر در مجاورت اقیانوس آرام ساخته شده است تا حسی بی نظیر به افرادی که در آن شنا می کنند القا کند. مرز های این استخر و اقیانوس توسط جداره ای شیشه ای از یکدیگر جدا می شود و احساس شنا کردن در اقیانوس را برای شما بوجود می آورد.

3- استخر Round Hill Hotel جامائیکا

زیبا ترین استخر های جهان

استخر فوی در یکی از بهترین  و مجللل ترین مناطق حوزه دریای کارائیب واقع شده است. منطقه ای پوشیده از درختان نخل و مشرف به جنگل های زیبای وست مینیستر.

4- استخر Tsitouras Collection  یونان

زیبا ترین استخر های جهان

این استخر در هتلی مجلل با همین نام در سال 2010 در پایتخت یونان احداث شد. هتل فوق یکی از گران ترین هل های شهر آتن است و سالانه پذیرای تور های مسافرتی لوکس و مجلل از سرتاسر اروپا است.

5- استخر Hotel Villa Honeg

زیبا ترین استخر های جهان

در قلب رشته کوه های آلپ در کشور سوییس واقع شده است. این مجموعه به تاسیسات آب گرم مجهز است و برای ورود به آنجا باید از مدت ها قبل زمان حضورتان را رزرو کرده باشید.

6- استخر Lake Argyle Resort

زیبا ترین استخر های جهان

در میان دریاچه Arfyle و منطقه کوهستانی Resort در ایالت آدلاید در کشور استرالیا واقع شده است. چشم انداز فوق العاده این استخر که رو به جنگل می باشد ویژگی منحصر بفرد آن است.

7- استخر Hanging Gardens اندونزی

زیبا ترین استخر های جهان

استخری بزرگ با منظره جنگلی که در آن آبشارهایی وجود دارد که در روزهای گرم تابستان ایستادن زیر آن بسیار لذت‌بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *