حمایت بهنوش بختیاری از دو جنسه ها

حمایت بهنوش بختیاری از دو جنسه ها و عمل تغییر جنسیت

حمایت بهنوش بختیاری از دو جنسه ها، این بازیگر مطرح تلویزیون که از محبوبیت بالایی در شبکه های اجتماعی برخوردار است در صفحه اینستا گرام خود درباره تغییر جنسیت ترنس ها و مشکلات اجتماعی پیش روی آنان اظهار نظر کرد. 

بهنوش بختیاری در ادامه گفت: وجود افراد دو جنسیتی در جامعه حقیقتی انکار نشدنی است. این افراد به دلیل گناهی که هیچ گاه مرتکب نشده اند و نقشی در بوجود آمدن آن نداشته اند، همواره در جامعه مورد سرزنش قرار می گیرند. بسیاری از این بچه ها شرایط مالی مناسبی ندارند و با لعن و نفرین عامه مردم مواجه می شوند. 

حمایت بهنوش بختیاری از دو جنسه ها

من با تمام توان از این بچه ها حمایت می کنم و سعی می کنم در حد توانم درک عمومی جامعه را نسبت به این قشر افزایش دهم. وی در ادامه به فتوایی از امام خمینی اشاره کرد که بنا بر آن، عمل تغییر جنسیت در شرایطی می تواند صورت پذیرد و از لحاظ شرعی مشکلی متوجه آن نیست. و اگر چنین نبود که این عمل در ایران اصلا انجام نمی شد.

وی در ادامه با اشاره به شهرت و امکان تاثیر گذاری اش بر جامعه گفت: من هیچ گاه فکر نمی کردم به چنین شهرتی دست یابم. به عبارتی قرار نبود زندگی من به این سمت پیش برود اما وقتی چنین شرایطی برای من پیش آمده است احساس می کنم که خداوند وظیفه ای بر دوش من گذاشته است. وقتی خودم را در این جایگاه دیدم احساس کردم باید کار قشنگی انجام دهم. 

حمایت بهنوش بختیاری از دو جنسه ها

به همین خاطر به قشر ترنس ها توجه کردم و سعی کردم از مشکلات آنان بنویسم. وی همچپنین افزود: بنده نه سفیر سازمانی به خصوص هستم و نه از جانب شخص  یا ارگانی به این کار تشویق شده ام. من تنها به عنوان یک هنرمند تصمیم به حمایت از ترنس ها گرفتم و هیچ سمتی ندارم.

حمایت بهنوش بختیاری از دو جنسه ها

در این راستا با واکنش ها مثبت بسیاری از مردم هم مواجه شدم ولی عده ای نیز در این میان بودند که توهین کردند و واکنش مناسبی نداشتند. این تنها به این دلیل بود آن عده ترنس ها را منحرف جنسی می دانستند. 

بهنوش بختیاری از جمله هنرمندانی است که عبارت «حامی ترنس‌ها» در بیوگرافی اینستاگرامش دیده می‌شود.

حتما ببینید

فیلم تیزر تبلیغاتی بهنوش بختیاری + بستری شدن مهراب قاسمخانی

فیلم تیزر تبلیغاتی بهنوش بختیاری + بستری شدن مهراب قاسمخانی

فیلم تیزر تبلیغاتی بهنوش بختیاری + بستری شدن مهراب قاسمخانی بهنوش بختیاری فیلم تیزر تبلیغاتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *