آیا توییتر و یوتیوب رفع فیلتر می شوند؟

آیا توییتر و یوتیوب رفع فیلتر می شوند ، دبیر کارگروه مصادیق مجرمانه فضای مجازی دادستان کل کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر رفع فیلتر شبکه های اجتماعی از قبیل توییتر و فیسبوک گفت: بیشترین سوالی که این روز ها می شنوم درباره رفع فیلتر شبکه های اجتماعی است و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که چنین ذهنیتی مبنی بر رفع فیلتر این سایت ها بوجود آمده است.

رفع فیلتر توییتر و یوتیوب

دبیر کارگروه مصادیق مجرمانه فضای مجازی در رابطه مسدود بودن توییتر و یوتیوب در ایران گفت: این شبکه ها با دستور مراجع قضایی فیلتر شده اند و برای رفع محدودیت دسترسی به این سایت ها، دستگاه های دیگر صلاحیت تصمیم گیری ندارند. 

وی در ادامه افزود: توییتر و فیسبوک به دلیل آن که موجب انتشار مطالب نامحدودی در سطح اینترنت می شوند و هیچ روشی هم برای محدود سازی این امر وجود ندارد فیلتر شده اند. این امر به تنهایبی سبب نفوذ و سلطه بیگانگان بر فضای مجازی کشور می شود و امنیت ملی را خدشه دار می کند.

 او با رد رفع فیلتر توییتر و یوتیوب گفت: در سال پیش رو اتفاقات خوبی در زمینه فضای مجازی رخ خواهد داد و با تلاش همکاران پیشرفت قابل توجهی در زمینه توسعه فیلترینگ حاصل خواهد شد. وی همچنین ابراز امیدواری نمود که با این اتفاق از سلطه شبک های اجتماعی بیگانه کاسته شود و مردم به استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی روی بیاورند. 

او همچنین خاطرنشان کرد که عده ای قصد دارند با با مطرح کردن چنین قضایایی قبح استفاده از شبکه های اجتماعی بیگانه را در جامعه از بین ببرند و مردم به به دام شبکه های صهیونیستی بیاندازند. 

فیلتر توئیتر و یوتیوب رفع نمی شود

قطعا مسئولان ذیربط و اعضای انقلابی و با بصیرت شورای عالی فضای مجازی از دخالت غیر قانونی در اموری که تکلیف آنها توسط مراجع قضایی تعیین شده است خودداری خواهند کرد و در این موقعیت حساس اجازه نخواهند داد بحث انحرافی رفع فیلتر توئیتر و یوتیوب به عنوان دستور جلسات آن شورا مطرح شود.

حتما ببینید

ماجرای رفع فیلتر شدن توییتر امروز پنجشنبه 27 آبان 95

ماجرای رفع فیلتر شدن توییتر امروز پنجشنبه 27 آبان 95

ماجرای رفع فیلتر شدن توییتر امروز پنجشنبه 27 آبان 95 رفع فیلتر شدن توییتر ماجرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *