آشنایی با زیباترین دختر فوتبالیست جهان

آشنایی با زیباترین دختر فوتبالیست جهان

آشنایی با زیباترین دختر فوتبالیست جهان ، الکس مورگان فوتبالیست آمریکایی موفق شد بار دیگر عنوان زیباترین فوتبالیست زن جهان را از آن خود کند. قهرمانی در جام جهانی زنان و همچنین مدال طلای المپیک 2014 از جمله افتخارت وی است. 

اگرچه قهرمانی در رقابت ها جام جهانی و همچنین کسب مقام اول در مسابقات المپیک او را به یکی از پر افتخارترین بازیکنان زن فوتبال تبدیل کزده اما آن چه که بیش از موفقیت هایی که او در عرصه ورزش کسب کرده موجب شهرت و آوازه وی شده، زیبایی منحصر بفرد او است. 

الکس مورگان در حالی که تنها 18 سال بیشتر نداشت به تیم ملی آمریکا دعوت شد و پس از دو سال توانست به یکی از ارکان اصلی این تیم در رقابت های جام جهانی تبدیل بشود. درخشش وی در دیدار برابر ژاپن منجر شد تا آمریکا پس از سال ها بتواند مجددا به قهرمانی این رقابت ها برسد. وی در پایان به عنوان برترین بازیکن این مسابقات نیز برگزیده شد. 

الکس مورگان اولین فعالیت حرفه ای خود را در سن 11 سالگی و در رشته والیبال شروع کرد. از آن جایی که علاقه زیادی به ورزش داشت، در چندین رشته ورزشی دیگر نیز فعالیت کرد تا در نهایت در سن 14 سالگی فوتبال را به عنوان ورزش حرفه ای خود انتخاب کرد. او در سنین نوجوانی به عضویت تیم دبیرستان درآمد و پس از ورود به دانشگاه نیز به درخشش ادامه داد و پس از حضور موفق در رقابت های دانشگاهی، توسط استعداد یاب تیم ملی برگزیده شد و به عضویت تیم فوتبال زنان آمریکا درآمد. 

درسال ۲۰۱۲ الکس مورگان تاثیر به سزایی در فوتبال ایالات امریکا برجای گذاشت. او و تیمش در المپیک تابستانی ۲۰۱۲ لندن حضور یافتند و توانستند با شکست ۱-۲ ژاپن عنوان قهرمانی را از آن خود کنند و مدال طلای المپیک رابه دست بیاورند. بیش از ۸۰هزار نفر، بازی فینال آن ها و ژاپنی ها رابه تماشا نشسته بودند.

این تعداد بیشترین جمعیت برای یک بازی فوتبال در تاریخ المپیک به شمار می‌آید. این مدال طلا،چهارمین مدال از پنج عنوانی است که توسط زنان آمریکایی در المپیک به دست آمده است؛ضمن این‌که اولین قهرمانی تیم فوتبال زنان در المپیک نیز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *