آخرین اخبار از ساخت فصل سوم سریال ستایش

آخرین اخبار از ساخت فصل سوم سریال ستایش

سعید سلطانی کارگردان مجموعه ستایش در مصاحبه ای از شروع ساخت فصل جدید مجموعه ستایش خبر داد و ابراز امیدواری کرد که ستایش 3 برای سال 98 آماده پخش از تلویزیون بشود. 

سریال پربیننده ستایش با بازی نرگس محمدی به یکی از محبوب ترین مجموعه های تلویزیونی چند سال اخیر تلویزیون تبدیل شد. حال سعید سلطانی گارگردان این سریال در مصاحبه ای مطرح کرده است که ساخت فصل سوم سریال ستایش به زودی آغاز می شود و ان شا الله برای سال 98 آماده پخش خواهد بود. 

پیش تر نام سعید سلطانی را کارگردانی مجموعه پرطرفدار «پس از باران» می شناختیم. مجموعه ای پربیننده که در یکی از شهر های شمالی کشور فیلمبرداری شده بود و موضوع آن درباره زندگی یکی از خان های محلی بود که در روستایی در شمال ایران زندگی می کرد.

به عقیده بسیاری مجموعه پس از باران جزو موفق ترین سریال های تلویزیون است و کمتر کسی انتظار داشت که سعید سلطانی کارگردان این مجموعه بتواند موفقیت های گذشته اش را تکرار کند اما سریال موفق ستایش پاسخ محکمی به منتقدان بود و توانست بار دیگر مخاطبان تلویزیون را به پای تماشای این مجموعه بکشاند. 

آخرین اخبار از ساخت فصل سوم سریال ستایش

آخرین اخبار از ساخت فصل سوم سریال ستایش

مدیر تولید سریال ستایش در پاسخ به اینکه آیا نرگس محمدی در فصل جدید ستایش هم حضور خواهد داشت یا نه گفت: طبق توافقاتی که با عوامل فیلم داشته ایم، کادر تولید بدون هیچ گونه تغییری در فصل جدید در کنار ما خواهند بود. 

وی درباره داستان سریال ستایش 3 نیز گفت: داستان فصل سوم از فردای داستان فصل گذشته شروع می شود و تمامی کارکتر های فصل پیش با همان نقش ها در فصل بعد حضور دارند. 

دیر گروه شبکه سه در پاسخ به این پرسش که آیا وقفه‌ای که در تولید فاز ۲ و ۳ این سریال ایجاد شده است،مخاطب را سردرگم نمی‌کند، توضیح داد: وقفه‌ای افتاده است اما مشکلی ایجاد نخواهد کرد؛چرا که چند قسمت خلاصه می‌رویم و بعد فصل سه سریال ستایش را ادامه می‌دهیم.تاکنون نیز ۳۰۰ دقیقه از این کار تصویربرداری شده است.

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سه در پایان درباره زمان پخش این مجموعه توضیح داد:به جهت اینکه کار تولید سریال «ستایش» به طول می‌انجامد، این مجموعه سال ۹۸ پخش خواهد شد.

حتما ببینید

خبر جدید و جزییات تازه از قتل هولناک ستایش قریشی 16 اسفند 95

خبر جدید و جزییات تازه از قتل هولناک ستایش قریشی 16 اسفند 95

خبر جدید و جزییات تازه از قتل هولناک ستایش قریشی 16 اسفند 95 ستایش قریشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *